Grāmatvedība. Vienkārši un droši
Mūsu kompānija sniedz grāmatvedības pakalpojumus uzņēmumiem, mirouzņēmumiem un pašnodarbinātām personām. Attālināta grāmatvedības uzskaite, kā produkts, mūsu tirgū šodien kļūst diezgan aktuāls, jo uzņēmējdarbības nosacījumi arvien grūtāki, palielinās fiksētās izmaksas. Nododot mums šo darbu, jūs faktiski ietaupīsiet līdzekļus, kas ir terēti uz darbības izmaksām, Jūs saņemsiet papildus informāciju par likumdošanu, finanšu konsultācijas, palīdzību un atrisināšanas atbalstu sarežģītajās situācijās ar valsts iestādēm.
No savas puses mēs centīsimies panākt iespējami elastīgu pieeju sadarbības jautājumos, nekavējoties atbildēt uz Jūsu pieprasījumiem un apmierināt visus jūsu vēlmes.
Mums ir ievērojama pieredze šajā jomā. Mūsu klienti ir šobrīd vairāk nekā 150 uzņēmumi, ar apgrozījumu miljonos, ka arī ar ļoti mazu apgrozījumu. Mēs ņemam vērā katra klienta biznesa specifiku un garantējam individuālu pieeju Jūsu biznesam.
Līguma ietvaros ir sekojošas darbības:
-primāro grāmatvedības dokumentu apstrāde (čeki, pavadzīmes, rēķini)
-bankas operācijas apstrāde
-kases operācijas uzskaite
-darbinieku darba algas aprēķināšana
-uzņēmuma pamatlīdzekļu uzskaite
-atskaites un aprēķini, saistīti ar darbinieku komandējumiem
-uzņēmuma transportlīdzekļu maršruta lapas sagatavošana
-nodokļu aprēķini
-nodokļu atskaites un deklarācijas sagatavošana un iesniegšana
-statistikas pārskatu sagatavošana un iesniegšana
-uzņēmuma kreditotoru un debitoru kontrolēšana
-dokumentu sagatavošana auditam (ar zvērinātu revidentu)
-klientu interešu pārstāvēšana nodokļu dienestā
-uzņēmuma grāmatvedības politikas izstrāde
-operatīvo finanšu pārskatu sagatavošana kredītiestādem un citiem mērķiem pēc klienta pieprasījuma
No savas puses mēs centīsimies panākt iespējami elastīgu pieeju sadarbības jautājumos, nekavējoties atbildēt uz Jūsu pieprasījumiem un apmierināt visus jūsu vēlmes.
Mums ir ievērojama pieredze šajā jomā. Mūsu klienti ir šobrīd vairāk nekā 150 uzņēmumi, ar apgrozījumu miljonos, ka arī ar ļoti mazu apgrozījumu. Mēs ņemam vērā katra klienta biznesa specifiku un garantējam individuālu pieeju Jūsu biznesam.
Līguma ietvaros ir sekojošas darbības:
-primāro grāmatvedības dokumentu apstrāde (čeki, pavadzīmes, rēķini)
-bankas operācijas apstrāde
-kases operācijas uzskaite
-darbinieku darba algas aprēķināšana
-uzņēmuma pamatlīdzekļu uzskaite
-atskaites un aprēķini, saistīti ar darbinieku komandējumiem
-uzņēmuma transportlīdzekļu maršruta lapas sagatavošana
-nodokļu aprēķini
-nodokļu atskaites un deklarācijas sagatavošana un iesniegšana
-statistikas pārskatu sagatavošana un iesniegšana
-uzņēmuma kreditotoru un debitoru kontrolēšana
-dokumentu sagatavošana auditam (ar zvērinātu revidentu)
-klientu interešu pārstāvēšana nodokļu dienestā
-uzņēmuma grāmatvedības politikas izstrāde
-operatīvo finanšu pārskatu sagatavošana kredītiestādem un citiem mērķiem pēc klienta pieprasījuma