Papildus pakalpojumi

Mēs piedāvājam mūsu klientiem papildus pakalpojumus:

Paškontroles sistēma PVD
Uzņēmumiem, kuri darbojas pārtikas tirdzniecības jomā un sabiedriskās ēdināšanas,papildus  pie grāmatvedības apkalpošanas, piedāvājam izstrādāt, ieviest un uzturēt, paškontroles sistēmu saskaņā ar Pārtikas un veterinārā dienesta prasībām.
Finanšu un biznesa konsultācijas
Labi zinot mūsu klienta darba specifiku, pēc nepieciešamības, mēs  arī konsultējam, par vadības un finanšu jautājumiem. Sastādam biznesa plānus, aprēķinam ieguldījumu efektivitāti, sastādam un kontrolējam budžetu.
Darba aizsardzība

Mūsu specialisti palīdzēs Jums atrisināt jautājumus par darba drošību, sākot ar darba aizsardzības pilnu dokumentu paketes izstrādi  uzņēmuma darbiniekiem, līdz patstāvīgai uzraudzībai pie klienta šajā jomā un klientu interešu pārstāvēšanu darba inspekcijā  konfliktsituācijās ar darbiniekiem vai darba nelaimes gadījumā. Dotus pakalpojumus sniedz specialisti, kuriem ir nepieciešamā izglītība un kvalifikācija.

Reģistrācija
Mēs varam sagatavot Jums dokumentu paketi uzņēmuma reģistrācijai SIA, IK, veikt UR Lēmuma izmaiņas, kas saistīti ar pāreju uz eiro, pēc pieprasījuma, veikt citas izmaiņas reģistrācijas dokumentos.
Lietvedība

Papildus  grāmatvedības darbībām, mūsu speciālisti sagatavo rīkojumus, izziņas, aktus, darba līgumus, darbiniekiem darba aprakstus un instrukcijas, palīdzēs jums sagatavot un pārtulkot vēstules uz valsts institūcijām, kā arī  citus nepieciešamos dokumentus pēc klienta pieprasījuma, noorganizēs dokumentu nosūtīšanu pa pasta vai ar kurjeru.

1
Atsevišķais speciālists - ja nepieciešams, izraksta lielā apjomā  rēķinus un kontrolē to apmaksu, mēs piedāvājām atsevišķu specialistu, kas veic šādas funkcijas.
2
Debitoru monitorings – atbild cits speciālists

3
Maksājumu uzdevumu sagatavošana internetbankā – daži klienti labprāt izmanto šos pakalpojumus. Kients savā bankā noformē internetbankas pieslēgumu uz mūsu uzņēmuma pilnvarotu personu ar tiesībām sagatavot maksājuma uzdevumus, kurus vajadzēs tikai akceptēt.
4
Kurjers  –  atkarībā no dokumentu apjoma, kurjers apmeklē klientu reizi nedēļā vai reizi 2 nedēļās vai reizi mēnesī . Klientam tikai jāsaliek dokumentus  kopā.

Mūsu kontakti

SIA „INFOPROJECT”
LV40103532668

A Jur.adrese: Dzelzavas 76/2-17, Rīga, LV-1082

A Birioja adrese: Ūnijas 11a, Rīga, LV-1039

T+371 67544168

M+371 27098227

F+371 67544169